tiistai 14. huhtikuuta 2015

Minipostaus

Hei taas!
Tässä tämmöinen ihan pieni ja mitätön postaus ihan vaan sen takia, että mua huvitti kerrankin! Sen kunniaksi siis?
Tein viimein yhden tilauksen loppuun, josta viimepostauksessa jo mainitsin ja päätin sitten, että laitan tänne kuvaa näistä vaatteista. Ne siis eivät ole myynnissä. Mulla ei vaan ollut muita kuvia nyt teille ja haluan vaan esitellä teille mun taitoja (≧▼≦;)
Ja jos tykkäätte tämmösestä niin ihmeessä kommenttia alas boksiin! Ja kiitos muuten niille ihanille ihmisille, jotka jatkuvasti kommentoi mun postauksiin ♥ Ootte parhaita


Tämä ihan vain avauskuvaksi :D


Tästä mekosta ei tullut hyviä kuvia ilman salamaa... Yksityiskohdat näkyy vaan paremmin näin. Toivottavasti tän ostaja on tyytyväinen, sillä mä tein kaikkeni et se ois hyvännäköinen. Mut sitten se värjäs Arianan obitsun... Ja nyt oon vihanen sille :D mekolle.


Kuvasin meidän keittiössä btw


Oon aika tyytyväinen miltä tää näyttää edestä ja sivuilta. Hihatkin onnistuivat yllättävän hyvin.


Tässä on toinen tilauksista: kissapipo. Korvan päät ikään kuin taittuivat eteen päin, niin näyttää enemmän nallelta. Päät on oikeasti suipot.
Alan kyllästyä Arin lookiin. Se ei oo tarpeeks ilkeen näkönen... Kustomointiin jollekin osaavalle?
(niin ja yhesti vahingossa hioin sen alahuulesta vähän maalia pois.. xc)



Koska tää oli L-kokoiselle obitsulle tehty, niin yläosa on aika iso ja sen takii mul oli ongelmii tän kaa ja sitten hienosti onneksi ratkaisin kaiken :D Miten tää on tehty? No... Mulla on muutaamaa erilaista mustaa pitsiä ja yhden reuna on "aaltoileva" en edes tiedä miksi sitä oikeasti sanotaan, mutta siis puoliympyröitä ja sit vaan leikkasin siitä oikeasta kohdasta palasia ja sovitin ne kankaaseen, jonka muoto oli aika vaikea saada. Miettikääs kuinka pieni obitsu oikeasti on! M- tai S- kokoiselle on niin paljon helpompi tehdä yläosia, kun ei oo nuken tissit tiellä :D Ja oon todella pikkutarkka kun teen pieniä töitä... Se on lahja ja kirous samanaikaisesti >3<


Ekaa kertaa käytin nukenvaatteissa neppareita, ja huhhuh ne on vaan niin paljon kivempia! Tässä mekossa niitä on takana 3 kpl. Kaksi niistä saattaa tarkka silmä löytääkin, mutta kolmas on ihan pieni ja se on niskassa. Pieni kämmi tän mekon kanssa kävi, että tuo alin "hameosa" on vähän väärin tehty, kun ompelin väärässä järjestyksessä juttuja, niin se on hieman vinossa tuo keskellä oleva "jana". Mua se ei haittais, koska Arilla on pitkät hiukset, mutta jos tämmöstä joskus uudestaan teen, niin muistan olla tarkkaavaisempi.


Arianan hiukset menee luonnollisesti tuommoisella tavalla ja se on aika kiva.

Tein sitten vielä toisen pipon, mutta siinä onkin pupun korvat! Laitan sen myyntiin kauppaan piahkoin :3

Toivottavasti piditte kuvista, ettekä kyllästynet pitkiin jopinoihin.
Kommentoi ihmeessä, jos tällaisia postauksia olisi kiva saada enemmän :)


♥_Yumi & Ariana_♥

8 kommenttia:

  1. Oijoi miten nätti luomus :3! Todella taitavasti tehty ja kaunis. Jos helma olisi vielä runsaampi niin wow *3*.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos ^^ Joo, se vähän kusi se helma, mutta eipä mua haittais :P

      Poista
  2. Toi mekko on niin nätin näköinen <3 rakastuin noihin pitsihihoihin tossa varsinkin, upeaa työtä ! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia mukavista sanoista <3 Joo, ne oli tosi tarkkaa työtä tehä :D

      Poista
  3. ihana mekko*-* mä osaan kustomoida ja teen sitä pientä maksua vastaan^^

    VastaaPoista
  4. ihana mekko*-* mä osaan kustomoida ja teen sitä pientä maksua vastaan^^

    VastaaPoista

Parannathan bloggaajan päivää? ;)