torstai 12. maaliskuuta 2015

Heräsin talviunilta


Oikein iloista kevättä kaikille.
Kolme kuukautta vierähti Yumin ollessa talviunilla. Talvi ei ole mun juttuni. En tahdo mennä jäädyttämään sormiani ulos ja laatukin on aivan surkeaa, joten en edes yrittänyt. Olen vähän pettynyt (taas) itseeni etten ole edes yrittänyt kuvata kotona, mutta mulla ei ole ollut mitään ideaa siitä, mitä kuvaisin. Ei inspistä eikä motivaatiota. On the bright side, olen saanut tilauksen vaatteista. Se oli ehkä neljä-viisi viikkoa sitten, enkä vieläkään oo valmis sen ainoan mekon kanssa. Miten? Oon niin pahoillani etten oo saanu sitä tehtyy, jos luet tätä sinä joka sen tilasit. Nytkin se on tossa pöydällä mun vieressä ja yritän keksii miten jatkan sen tekoa...


Elikkä multa voi tilata nukenvaatteita, eikä se maksa varmasti sen enempää kuin tuolta kaupastakaan ostaminen. Paitsi, jos toivoo jotain vaikeatekoista, niin sanon kyllä jos maksaa vähän ekstraa.

En tehny loppuun joulukalenteriakaan. Loppui ideat kesken... Mutta positiivista on se, että multa ei oo lähteny edes lukijoita ku yks :D mukavaa että ootte täällä vielä. Mutta ei enempää jaarittelua!

Mulla on yllätys teille!
















































UUSI NUKKE!

ette osanneet arvata ettehän?

Sain sen jouluna lahjaksi ja oon vaan niin tyytyväinen sen nassuun :3

En ole kustomoinu tai modannu sitä vielä mitenkään, ei peruukkii ei obitsuu eikä chippei, mutta teen sen kyllä, ...heti kun on rahaa...



Vähän laatikon availukuvia...




Kyseessä on siis Pullip Suigintou 2014





Tytön nimi on Sundance a.k.a. Sunny



Ja ihan tosi pieni shootti, jonka kuvasin eilen. Koska oli VALOA!




















Ja tän takia en suosittele kuvaamista suorassa auringonpaisteessa... Valonaama





Noi silmät on rakkaus ♥u♥

Toi mekko on vähän vinossa joka kohdassa... Eihän se häiritse. Noi oli melko pikaisesti otettuja kuvia, joten pahoittelut huonosta laadusta. 

Tää tyttö tulee olemaan osa stooria, mutta ensin sille pitää tilata obitsu ja siinä kestää kenties kuinka kauan... Ennen sitä ei ehkä jatkoa tarinalle tule. Mutta pyydän teiltä apua nyt toisessa asiassa, nimittäin peruukin hankinnassa. Oon piettiny semmosta hentoa vaaleanpunaista, harmaata tai maantienruskeaa. Klikatkaa blogin yläreunassa olevaa kyselyä, siinä ei mene kuin hetki. Kahta vaihtoehtoa saa klikata.
Kiitos jo etukäteen :)

Ensikertaan
♥_Yumi & Sunny_♥

6 kommenttia:

  1. jeeii postasit <3
    omg suigintou liian ihana *u* ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin on <3 mun sydän suli, kun näin sen kauneuden luonnossa :_D

      Poista
  2. OO IHANA (oho caps jäi päälle)
    siis oo ihana nukke ♥
    ja tää uus ulkoasu on tosi hieno !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heeei kiitos tosi paljon, en oo saanukaan kiitoksia tästä ulkoasusta vielä :3 <3 Ja Sunny kiittää ^3^

      Poista
  3. apuaa, onpa uusi neitosi suloinen <3 tykkään kyllä tosta uudesta suigintoun kokonaisuudesta, vaikka se alkuperäinen on ehkä omaan silmään kivempi kuitenkin. tässä sun tytössä pisti heti silmään se, että noi silmät on kyllä ainakin 100000 kertaa kivemmat kun alkuperäisellä, ihanan nuken kyllä sait !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin olin aina haaveillut vanhemmasta suigintou- versiosta, mutta sitä ei ollut saatavilla ikinä :( Sitten tää punasilmäinen neiti kirjoitti mun nukkesuunnitelmat uusiksi *3* Ja pakkohan se on myöntää, ihana on :D Sunny kiittää ^-^

      Poista

Parannathan bloggaajan päivää? ;)