torstai 2. lokakuuta 2014

Give ja miittailua


Alkuun tämmönen Give-manos

Käykäähän osallistumassa täällä




Ja moikka taas vähän ajan päästä :)

Huomasin, että porukka oli aika innoissaan siitä tarinasta, mistä olin tosi ilonen. Kiitos kaikkien kannustavista kommenteista! Niitä oli kiva lukea :3

Olin lauantaina miitissä, johon mua pyysi uus tuttavuuteni Yua Yai.

Sain paljon uusii kavereit sieltä. Tapasin Allin (kolmatta kertaa?), Moottisen ja Ainon ja unohdin jo muiden nimet... ;___; Ursäkta så mycket....

Oli hauskaaja täs on kuvia. (en kysyny missään vaiheessa nukkejen nimiä, pahoittelut siitäkin...)






Yuuuu! <3


Sakura ja Nicole <3 kuolin ku näin nää kaks




Tällä on kaunis meikki :*




Stock-Chelsea ♥ rakkaus




huomatkaa mun tekemä hame tällä porkkanapäällä ;)


Nää oli aika hajanaisesti siellä. Meinasin astua yhden päälle ;___; onneksi en


Romantic Alice- ihanuus *3*





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Että sellaista ^^

Mulla oli kaikki kolme nukkeani mukana (enkä ottanu niistä ainoatakaan kuvaa) ja myin tyyliin puolet Little Boutiquen antimista (siksi siellä saattaa tuntua aika tyhjältä nyt)

Pistähän kommenttii boxiin jos olit paikalla ♥

♥_Yumi&nuket_♥

4 kommenttia:

  1. Woow, suloisia kuvia :3
    Haha, toi nukkejen paljous oli hämmentävää, sai hyppiä varovasti yli XD
    Mut kiitos seurasta <3

    VastaaPoista
  2. awn kiitos kivasta miittiseurasta ◠‿◠ ! laadukkaita kuvia oot saanut mun miittikuviin verrattuna XD

    VastaaPoista

Parannathan bloggaajan päivää? ;)