tiistai 31. joulukuuta 2013

Vali-vali, seli-seli

Juttu nyt on niin, että mä en pääse himassa koneelle, koska me muutettiin... Mulla olis just ollu pieni kuvatarina valmiina Jaredin ja Adele C.n menneisyydestä.
Mutta mun isä laittoi modeemin pois käytöstä juuri ennen sitä päivää jolloin oli tarkoitus postata. Musta tuntuu että lopetan varmaan aika pian. Jos en löydä mitää innostusta, niin koko nukkeilu lössähtää.
Kiitti vaan vanhemat nii paljon, ku ootte tukenu mua nukkeilussa. Ette ostanu sitä obitsua, jonka olen tarvinnut kesästä lähtien ja sitä peruukkia Jaredille.

Sanoin nyt suorat sanat ja voi ku helpotti...

Talvilomalla päätän sitte lopullisesti, että lopetanko kokonaan. Ilman järkkäriä ja niitä tavaroita en oikeasti pärjää.



Adele Carolyn


Jared


ja Ariana

sanovat heippa.

Ainakin vähäksi aikaa...

1 kommentti:

  1. Eikäh, kamalan harmillista :c Mekin muutettiin just noin kuukausi sitten eikä tällä nykyisellä alueella ole oikein yhtään hyvää kuvauspaikkaa ,w,
    Mutta toivottavasti saat kaikki asiasi kuntoon ja palaat taas bloggailemaan > w < !

    VastaaPoista

Parannathan bloggaajan päivää? ;)