maanantai 11. marraskuuta 2013

YoU wiLL LOsE RaBBit


Hei hei heippahei!
Anteeksi etten postannut, mutta unohdin blogini hetkeksi :/
Tässä teille kuitenkin lupaamiani kuvia!



ihana biisi, oon hullaantunu Hurtsiin muutenkin >u<
































































(vähän eri tavalla muokattu, mutta halusin sen välttämättä näin >w<)



You Lost Rabbit
~~~~~~~~~

Näitte tässä Adele Carolynin sisäistä maailmaa o^3^o

Hän on valitettavasti vialla päästään :(
tai niinkuin minä nätisti sanon, höpsö :3


En ole millään jaksanut kuvata jatkoa tarinaan ja välillä olen luovuttanut idean suhteen... Olen todella huono muokkaamaan kuviani, ja seuraavaan postinkiin kun pitäisi saada niin paljon effektejä  >n<

Kertokaa, mitä minun pitäisi tehdä? :( Olen lievästi sanottuna HUKASSA


♥_Yumi & Adele Carolyn_♥

5 kommenttia:

  1. Oo, hieno shootti! c:
    Adele Carolyn on todella suloinen, tykkään noista silmistä! :) Kuvien värimaailma oli tosi kaunis! ♥
    Kuvatarinan kanssa en oikein osaa auttaa. :c Ehkä kannattaisi harkita jotain vaihtoehtoista toteutustapaa, johon et tarvitsisi niin paljon efektejä? Voiko seuraavan tarinan perusideaa toteuttaa jotenkin erilailla? Joskus kuvatarinoiden tekeminen vain tökkii, mutta kun sitä tarpeeksi kauan miettii niin kyllä se siitä! n__n

    VastaaPoista
  2. tosi ihania kuvia, sun nukke on ylisöpö! ♥

    VastaaPoista
  3. en tarkoita ollakseni ilkeä mutta tämän nuken silmät ovat vähän pelottavat. (muistuttaa jotenkin kissan silmiä?) Ja näyttää Chisulta XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ostin tän nuken (pään) lähinnä sen takia että sillä olivat nuo silmät. Sen täytyykin muistuttaa kissaa ;) Kiitti sulle, Lilalle, Willille ja Iidalle kommenteista ^^ Teette mun päivästä paremman :3

      Poista

Parannathan bloggaajan päivää? ;)