lauantai 17. toukokuuta 2014

A. Carolyn corner and haaste ♥

Eli hei, sain haasteen ja sitten tässä on pikkuinen yllätys teille :D
Hyvä yllätys, ehkä tulettekin pitämään siitä. Ja kommentoikaa toki mitä mieltä olette siitä.
Sillä se vaan kummasti kupsahti pieneen päähäni, kun kuvasin shoottia Adele Carolynistä.


Mieleeni pälkähti tällainen idea:
Te kun ette tunne Adele Carolynia, niin voisin eräällä tavalla esitellä häntä teille.
No Carolyn voi ehkä kertoa itse


AC: Tervetuloa gosaimas..

Y: Että tervetuloa ystävät ja vieraat...


AC: Tervetuloa minun maailmaani. Joitakin asioita minun on selitettävä, joten täällä kuulette kaiken.


AC: Täällä minä voin keskustella teidän kanssanne. Te kyselette kysymyksiä ihan milloin vain tässä blogissa kommentoimalla johonkin ja laittamalla kysymyksen alkuun "Osoitetu Adele Carolynille"

Y: Minä teen oman palstan näille kysymyksille tuonne ylös blogikaupan viereen ja Adele vastailee, kun kysymyksiä tulee tarpeeksi. Aikalimittiä näille kysymyksille ei ole.


AC: Mutta kuulkaa varoittavaa sanaani. En ole täällä yksin. Älkää uskoko ääniä joita saatatte kuulla. Ne eivät nimittäin tule minun kurkustani...

Ja nyt haasteeseen. Teen sen omalla tavallani näyttääkseni käytännössä miten kysymyspostaukset Carolynin kanssa toimivat.


Tässä säännöt haasteelle:

 1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
 2. Haastetun pitää vastata haastajan 11 kysymykseen
 3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille
 4. Haastettujen tulee valita 11 blogia , joissa on alle 200 lukijaa
 5. Sinun tulee kertoa kenet haastat
 6. Ei takaisin haastamista 

11 asiaa minusta

1. Nimeni ei ole Yumi, se on vain nickini
2. Olen 15-vuotias stadissa asuva tyttö
3. Äitini on venäläinen, joten se tekee inusta puoliverisen (aah, ei vaan puoliksi suomalaisen!)
4. Tuosta päätellen pidän siis Harry Pottereista :D
5. Olen nukkeillut vuoden ja järkkäri mulla on vasta ollut muutaman kuukauden, joten olen aika huono käsittelemään sitä vielä.
6. Olen ollut parisuhteessa kohta 4 vuotta ^^ (aika onnellinen olo)
7. Kännykkäni on Nokia Lumia 820 ja vaikka olen pudottanut sen kahdeksansataa kaksikymmentä kertaa, niin se on ehjä. Toimii kyllä hitaasti ja black outtaa välillä, mutta mitäs tuosta :D
8. En ole otaku, enkä animefriikki, mutta tuolla odottelevat vielä lukemista n. 100 mangapokkaria...
Taidan myydä suurimman osan lukemisen jälkeen ~
9. Tykkään Japanista ja sen kulttuurista, mutta se ihkutusvaihe ja cosplayaus-geeni ilmeisesti ohittivat minut
10. Hiuksiani on värjätty 5 kertaa
11. Aijon teetättää lävistyksiä naamaani, kun olen vanhempi

Kysymykset, jotka sain Piece of Dolls Life:n pitäjältä

Älkää matkiko, koska haastetta ei ole tarkoitus tehdä näin!

1. Uskotko johonkin vai oletko ateisti? Jos uskot, mihin uskot?


AC: En ainakaan parrakkaaseen mieheen joka heräsi kuolleista... Ei ois uutta täs maailmas, muttah...

Y: Olen ateisti, mutta uskon kaikkeen muuhun yliluonnolliseen, mutten jumaliin :P Thoriin nyt ehkä voisinkin...

2. Mikä asia sinulla yleisimmiten on mielessäsi viimeisenä, kun menet nukkumaan?



AC: Ensinnäkään en nuku. Toisekseen... En ajattele asioita.

Y: .... Juu. Jos olen katsonut Supernaturalia, niin yritän vakuuttaa itselleni, etteivät yliluonnolliset olennot ole totta :'D

3. Ihailetko jotakuta? Jos ihailet niin ketä?



AC: Tout le monde ~ Ei kun siis että ketä ihailen? ...en ketään

Y: Monia ihmisiä.. Naisia ja miehiä ja julkkiksia ja ihmisiä joita mä itse tunnen...
Esimerkiks mun kitaraope. Mun mielestä se on maailman viisain ihminen :D

4. Oletko jossakin todella hyvä niin, että voit itsekin myöntää olevasi hyvä (esim. maalaamisessa)?



AC: Maalaan hyvin. Totta.

Y: Laulamisessa, mutta kukaan ei ikinä sano sitä ääneen x3 Kun olen yksin niin mulla on enkelin ääni (krhm itserakas)

5. Mikä on lempieläimesi?


AC: Kissat

Y: Kaniiiiiii ♥

6. Missä kaikkialla olet, kun olet netissä (esim. missä saiteilla käyt ym.)?



AC: Le net? Katson animea sieltä sun täältä

Y: hetkinen... xD memecenter, 9gag, osa tuntee mut gosussa (nimellä KaniFani!), sitten oon facessa mutta sitä en kerrokaan kuka olen :P instassa olen myös. Ajattelin jopa tehdä nukkeinstan, joten sitä odotellessa ~

7. Mitä ilman et voisi elää (älä sano ilmaa tai muuta vastaavaa :d)?


AC: Hiuksiani. Aivan. Hiuksiani.

Y: Mun kahta parasta ystävää ja poikkista. Ilman niitä en ois mitää ♥

8. Mitä kaikkea harrastat?


AC: En juuri mitään. Vakoilua ehkä sivuharrastuksena silloin tällöin.

Y: Kitaran soittoa ja uinnin aloitin tässä vuoden vaihteessa :3

9. Oletko hyvä keksimään kysymyksiä toisille ihmisille tuntematta heitä?

AC: ...Ai että mitä?

Y: Riippuu tilanteesta, koska mietin niitä 11 kysymystä jotka mun pitäis kysyä 11 henkilösltä, mutta oon vähän piahalla :P

10. Mistä kaikesta sinä pidät?

AC: Kakusta, maalaamisesta ja veljestä.

Y: Mukavista ihmisista, kavereista, kuvauksesta, uneksimisesta, stailauksesta,
hiusväreistä (ja itellä on shokkihiukset...)

11. Millaisena ihmisenä pidät itseäsi?

AC: Ehkä joskus kerronkin

Y: Suvaitsevana ja ymmärtävänä. Tiedän että se kuulostaa itserakkaalta, mutta olen tavannut niin paljon kiittämättömiä ja _oikeesti_ tyhmiä ihmisiä jotka ei tajua mistään mitään... Ja nyt pidätte mua idioottina kun sanon näin xD

11 kysymystä haastetuille

1. Mitä kieliä puhut?
2. Mihin uskontokuntaan kuulut, vai kuulutko mihinkään?
3. Minkätyyppistä musiikkia kuuntelet? (anna näyte)
4. Lempisapuska?
5. Ikäsi ja kaupunki/kunta jossa asut?
6. Oletko käynyt coneissa? Missä?
7. Oletko käynyt miiteissä? Millaisissa?
8. Sanoisitko itseäsi otakuksi?
9. Kuinka monta nukkea sinulla on ollut yhteensä? (pois annetut lasketaan)
10. Mikä on suurin pelkosi?
11. Mitä tapahtuu huomenna?

11 haastamaani

Pullips Teahouse
Sweety dolls
Life With Our Dolls (Muurahainen ja LukaLuka, eli 2)

Phuh, noniin :D Tuli tämäkin tehtyä.

Jättäkää kommenttia ja kyselkää Adele Carolynilta ihan mitä tahansa, luulen, että hän on oikein innoissaan.
Niin ja kaikki se keskustelu käy hänen päänsä sisällä. Hän ikään kuin puhuu itselleen ~
Teen tuonne ylös oman palkin sitten Carolynille ^^

♥_Yumi & Adele Carolyn_♥

8 kommenttia:

  1. Mukava nähdä erilainen haaste, todella hyvä idea ;)

    VastaaPoista
  2. Oh tätä haastetta oli kyllä mukava lukea kun tää oli niin erilainen :3 ! Hienoa työtä, vastaukset olivat kivoja ja oli söpöä kun sinä sekä nukkesi vastasi noihin kysymyksiin ^.^ Carolyn on niin suloinen ja mysteerinen >3<

    VastaaPoista
  3. Wow, ihana idea tehdä tällänen haaste, oli mielenkiintoista lukea ^u^
    Onnea teijä suhteelle nyt ja tulevaisuuteen, ootte varmasti söpö pari ;3

    VastaaPoista
  4. Olen haastanut sinut! :)

    http://kiiun-nuket.blogspot.fi/2014/05/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha xD no voi kiva ku on just raatanu edellisen eteen

      Poista

Parannathan bloggaajan päivää? ;)