sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Miitinkiä ~

Niiku ehkä otsikon perusteella tajusittekin *3*

Olin miitissä viikko sitten  > o < hohooo, silleä oli kivaa :D
Sain uusia tuttavuuksia ja inspiraatiota näkemistäni nukeista ja asuista :3
Oon tosi tyytyväinen, ku mulla on järkkäri nyt.
Tulee laadukkaampia kuvia :P

Päästän teidät tuskista ja nauttikaa kuvista ^3^


Artsuseni ♥


Jarppa toki myös mukana :3






Musta ja Nimusta tuli kavereita ^^ Lilith tässä kuvassa ♥


Vanille on aivan ihana, kuvissa kuin luonnossakin -3-


Melinda *3* Kaunis mekko sillä


Meredy ja Nicki o3o aivan hirvittävän kauniita ♥


katsokaa nyt niiden yksityiskohtaisia vaatteitakin!


Lyyra ^3^


Hohoo, Applen nukettimia ♥


Ihana poikatyttö-peruukki :3


rakastuin tän silmiin o3o


Fimoja :o kuin hienoja, en muistanu ostaa niistä mitään.. ;___;


Aman dal ♥


En nyt just muista nimeä D:


Ensimmäinen Yeolume, jonka oon nähny :3 iha söpö ^3^


laatu Mutta ihana peruukki oli tällä ♥


En muistanu kysyä nimeä ;__;


Aiiivan ihana eos ♥♥♥


Tää Melizen stock-puku on jotain niin ihanaa ♥3♥


ihana peruukki
Ayame


liikaa mun mieleen lävistyksiä, vaikka tykkäänkin niistä ihmisillä :D
Rie


söpö vaikka kaula olikin hassu..


Rukoileva ilme ;__;


Ja taas Lilith, koska palvon sitä ♥


Sit joku sai päähänpiston, et "hei, laitetaan ne punnertaa!" *loistavaa* sanon mä


Vanillen vaattet oli vaan niin ihanat, ja oli pakko laittaa toi hattu sille ♥3♥

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sitten Ariana haluaa toivottaa hyvää mennyttä ystävänpäivää teille ^3^




Tuon hupparin olen tehnyt itse :3 Meni kokonainen päivä täydellisyyttä etsiessä >o<
(Se on muuten sukasta tehty :'D)

Mulla jotenkin on yhtäkkiä tullut joku buumi tehdä nukenvaatteita...
Nuket jääny sivun, mutta vaatteet on kivoja :3

Oon myös ajatellu, että pitäisin give awayn.
Mitä tykkäisitte? ^^
Tekisin sen joskus kun on tullut 40+ lukijaa  >3<
Tänään tullut jo 2 lisää :D

Arigato gosaimas ♥ Olette tärkeitä mulle :3

♥_Yumi & Ariana + 2 muuta_♥

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kyllä se oli kiva ^^ Kommentoikaa nyt ihmiset, mitä tuumaatte Give Awaystä? :3

      Poista

Parannathan bloggaajan päivää? ;)