maanantai 14. lokakuuta 2013

Haasteita kaksin kappalein

Hello!

Elikkä mut oli haastettu joskus aikaa sitten, ja olin tietenkin unohtanut asian, niin päätinpä sitten tehdä ne haasteet nytten ^^ 

Tää haaste tuli Juulialta :3

Säännöt:

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.

2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.

3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille. 
4. Heidän pitää valita 11 bloggajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.

6. Ei takaisin haastamisia!

Oukkei, eli minä siis kerron itsestäni....

Oon kai tehny tätä aijemmmin, joten yritän olla kirjottamatta samoja ewe

1. Oon tyttö (really..?) 15 v. ja oon puoliks suomalainen, puolliks venäläinen. Don't judge. Jos tutustuisitte muhun, ette edes huomais mun venäkäisyyttä. (en isovanhempien mukaan edes näytä venäläiseltä xD)
2. Mulla ei oo järkkäriä, mikä ärsyttää syvästi
3. En oo tälläl hetkellä kotona, vaan tädilläni
4. Se on hyvä asia, koska täällä voin mennä bloggeriin, himassa se on jotenkin nyt estetty nii en voi edes postata... -.-
5. Mulla on veli ja oon täällä sen kanssa
6. Olen hyvin addiktoitunut Tic taceihin!
7. Addkti myös yhteen peliin facebookissa, nimeltä Zoo world
8. Minulla on ruutupaitafetissi. (toisinsanoen, hurahdan hyvin helposti sellaisiin ihmisiin joilla on ruutupaita päällä)
9. Mun pitäis kuvata useammin, mutta käytän tekosyynä sitä, että en jaksa, eikä ole kunnnon kameraa,  millä kuvata
10. Perheemme on muuttamassa pian ja saan VIHDOIN oman huoneen <3
11. Heräsin tänäään siihen, että minua nuoli koira (uusi elämys!)
 Huuuh... c:

Mulle annetut kysymykset:

1.Minkä pullip mallin toivoisit nyt?
- Shinku

2. Jos sinulla olisi nyt miljoona (euroa) mihin käyttäisit sen?
- Järkyn hyvään järkkäriin, nukkeihin, vaatteisiin ja oman huoneen sisustamiseen ^^
3. Lempivuodenaikasi?
- Sellainen juttu minusta, että aina kun vuodenaika vaihtuu sanon "tää on kyllä mun lempivuodenaikani" eli en tiedä ;___;
4. Mistä asiasta tykkäät itsessäsi?
- Oon aika tyytyväinen ihmissuhteisiini :P
5. Kamerasi malli?
- Canon PowerShot A1200 (en ole tyytyväinen, se on vaan pokkari...)
6. Lempi blogisi jota luet?
- Ma pétillante Pullip, se on tosi kiva ^^
yhyyyh, niit on sairaan monta ;;____;;
7. Kuka nukeistasi on lellikkisi?
- Arvatenkin Ana :D Adele Carolynia en kauheasti lellittele enkä Jarppaa, koska ne ei oo mun silmissä lähestulkoonkaan valmiita -.-
8. Jos sinun olisi pakko heitää joku nukeistasi roskikseen, kenet heittäisit?
- Kamala kysymys :o Mutta jos olis pakko valita niin Jared menis. Sen nassuun en oo tyytyväinen... :/ enkä peruukkiin. Ariana on ainoo valmis nukke, nii harmittaa vähän noi kaks muuta. Adelella ei siis ole edes vartaloa!
9. Läppäri vai pöytäkone?
- Pöytäkone. Oon nyt tässä läppärillä nii ajattelen, miten mukavaa ois olla kotona pöytäkoneella... ;___;
10. Mihin Euroopan maahan haluaisit matkata?
- Niin kauas etelään kuin mahdollista :D haluaisin Kreikkaan ~ Siellä on niiin kaunista ja oon tosi kiinnostunu siitä kulttuurista ja historiasta ^^
11. Tykkäätkö koulun käynnistä?
- Kyllä! Siellä on kaverit ja opiskelu. Mua vähän harmittaa nyt kun oon ysillä, niin koulu loppuu ja täytyy ettiä se jatko-opiskelupaikka jostain. Hyvät numerot mulla on, ei siinä mitään, mutta kun en haluais meidän luokan hajoavan. Meil on aina niin kivaa :P

Sitten Iidan kysymykset. Skippaan nyt ton ekan kohdan että kerro 11 asiaa itsestäsi, koska tein sen jo, enkä jaksa toista kertaa

1. Millä luokalla olet?
- Ysi

2. Kuinka monta bloga sinulla on?
- Yksi, enkä haluiskaan enmpää, likaa stressiä ja painostusta postaamaan.

3. Minkä merkkinen puhelimesi on?
- Nokia Lumia 820. Oon tyytyväinen tähän ^^

4. Haluisitko käydä ulkomailla?
- KYLLÄ. Käydään niin harvoin missään. Kauimpana mitä oon ollu on kai Latvia, tai jos tiedätte semmosen paikan kuin Kaliningrad. Se on se pieni osa Venäjästä, joka on irrallaan. Melkein kuin oma maansa :D

5. Kuinka kauan olet harrastanut nukkeilua?
 - On täs nyt toinen vuosimenossa. Puoltoista vuotta sitten sain Anan, mutta "nukkeilin" jo ennen sitä.

6. Minkä nuken haluaisit
- Megurine Lukan tai Shinkun tai taeista Lunatic White Rabbitin tai Natsumen, koska Dollhousen kirjoittaja osti semmoisen, niin rakastuin ensisilmäyksellä :3 (ei tosin sais kopioida ketään Dx)

7. Mikä on paras tietämäsi blogi?
- Luki jo ylempänä, mutta vastataan nyt vaikka niinkjuin kaikki muutkin valehtelematta että Petite Âme on aina hyvä (Y)

8. Pidätkö enemmän kissoista vai koirista?
- Gosh, mulla ei oo ollut ikinä kumpaakaan, mutta nyt kun oon täällä tädin luona, niin kyllä tuo Nella-koira vie ^^

9. Onko sinulla sisaruksia?
- Nää kaikki oon jo kirjottanu täs postaukses! :D On, pikkuveli 8 vee. Nytkin kuulen kun se pelaa muin vanhalla kännyllä jotain avaruuspeliä. Kauheen kova toi tulitusääni... ;___;

10. Mikä on lempiainees koulussa?
- Hmm. Venäjä? Tunneil on kivaa, oppiaineena on iha jees. Enkuntunneista ja bilsasta pidän kovasti :3

11. Pidätkö haasteista?
- No on nää ihan kivoja joskus kirjottaa. Niiku ei aina vaan kuvia nukeista :P


Oon tehny aijemminkin tämmösen haasteen, joten nyt ne jotka lukee tän, saa ottaa haasteen vastaan :D jos haluaa, ketään ei voi pakottaa...

Musta tuntuu että meen joko tänään tai huomenna kuvaamaan tohon ulos. Taidan itseasiassa kuvata nyt sisällä... Ootan vaan ulos menemiseen sopivaa hetkeä ja että sää olis suotuisampi ^^

Nähdään pian!!!

<3_Yumi & Ariana & Jared & Adele C._<3

1 kommentti:

Parannathan bloggaajan päivää? ;)