lauantai 3. elokuuta 2013

Hope You Don't Mind Me Being Alone

HEI KAIKKI!

Niinkuin tiedätte, blogger poistetaan käytöstä joskus ensivuonna (kai... en ole itse ihan ajantasalla)
Niin seuratkaa minuakin Bloglovin'issa! ^^ Ette nimittäin saa nähdä nukkejani muualla ;___;
No onhan minulla flickr, mutta ois kiva oppia käyttämään sitä oikein :P plus, siellä on vaan yks kuva jokaisesta mun nukeista...
Ai niin, ja haluaisin sanoa kiitos Moottiselle, koska tämä on ihan paras kommentoija! ^^ (kilometrikommentit on ihania ♥)
Hän kannustaa minua, innostaa ja saan hänen postauksistaan inspistä :3 Pääsisispä tutustuu ;____;

niin ja osallistun tähän skabaan ^^ ei vaan giveen... tehkää tekin niin :3


voi vitsi kun haluisin voittaa ;__;

Ja jotta tämä ei olisi pelkkä turha mainostus, niin annan teille muutamia kuvia Anasta, jotka on otettu maalla

jos haluutte musiikkia, niin tässä ^

Shoot; Now You See Me









lempparini ♥















toinen lemppari



















yrittäkääpäs arvata, miten se siinä roikkuu ja mikä lauta tuo on :D





































tätä asentoa oli hankala laittaa ;__;










~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kommentoikaahan mitä piditte! ^^

Tän shootin nimi on muuten ihana elokuva, jonka katoin. Suosittelen! :3

En muokannut mitään kuvia *O* eli kuvia au naturelle :3
Ja yritän vielä päättää mikä ois seuraava banneri näistä kuvista:

1.


2.


3.
vähän vihertävä, mut muokkaan sit :P

TAI SITTEN

4.
TÄMÄN NÄITTE EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA AIVAN

Eli päättäkää te nyt se :3 koska olen sillä tuulella... ~
Blogin ulkoasu on jo aikakin muuttaa! Talvi on menny aikoja sitten, mutta mä olen vieläkin jäljessä ;___;

Jospa nyt ottaisin VIIMEIN itseäni niskasta kiinni ja pyytäisin isääni tilaamaan nukketavarani -.-
Mutta kun ei kehtaa myöntää olevansa nukkeilija 17 v. serkkupojan edessä! >o<
Onko teillä samanlaisia pelkoja kuin minulla?

Comment below ^^

♥_Yumi & Ariana & Adele C_♥

9 kommenttia:

  1. Mistä ihmeestä oot kuullut että blogger poistettaisiin? :DD Ite en oo kuullut mitään, ja ihmiset meni ihan paniikkiin lukijapalkinkin poistumisesta vaikka kyseessä oli Google reader eli ihan eri asia kun tuo lukijajuttu joten haluaisin tietää onko tuo luotettava juttu ja näin... Enkä kyllä uskois että blogger poistettaisiin kun sitä käyttää peräti miljoonat ihmiset ö.ö

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jostain ihmeestä ja säikähdin, mutta en ollukaan varma :P Silti toi Bloglovin on ihan kiva lukee muiden blogeja :D En ole varma, hyvä kun huomautit Juuli ^^

      Poista
  2. No aws kiitti ^3^ (vaikka en mä aina jaksa kommentoida sellaisia kilometrikommentteja :' D)
    Noi Ariana kuvat olivat ihania <3 Ariana on kyllä tosi suloinen :3 Tykkäsin monipuolisista kuvakulmista ja laatukin oli ihanaa *-*
    Hmm banneriksi ehdottaisin numeroa 2 tai 4, koska ~ molemmissa on ihanat kuvakulmat ja pystyn kuvittelemaan ne bannereiksi ;)

    Mun sukulaisten on vähän pakko tietää että mä nukkeilen, koska haluan niin ja ehkä ne voisi joskus ostaa mulle jotain nukkekamaa, hehe 8) (evil plan ~)

    VastaaPoista
  3. Tosi kauniita kuvia ♥
    Mutta hä eikai Bloggaria poisteta OxO

    • http://littledollsland.blogspot.fi/ •

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitos kaunis, mutta ei, en usko että sitä poistetaan, mutta kuulin sellaista huhua :D josta ei varmaan kannata välittää. Anteeksi hämmenys ^^

      Poista
  4. MITÄ poistetaanko blogger apua mä sain vast vähä aika sit blogini apua

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei, ei olla, rauhoittukaa kaikki :D Mä vaan vähän ylireagoin u n u

      Poista
  5. Sinut on haastettu :)

    http://pienihipaisu.blogspot.fi/2013/08/haasteet.html

    VastaaPoista
  6. Sut on haastettu! :33

    http://worldofmypullip.blogspot.fi/2013/08/back-to-school.html#comment-form

    VastaaPoista

Parannathan bloggaajan päivää? ;)